Ràdio Tàrrega en directe
Óscar Martínez, alcalde de Ciutadilla, assumeix la presidència del Consell d'Alcaldes de l'Urgell

Aquest dimarts al vespre va tenir lloc a la seu del Consell Comarcal de l’Urgell  la reunió del Consell d’Alcaldes, que ha arribat a la meitat de la legislatura. Durant l’acte es va fer efectiu el relleu de la presidència de l’òrgan amb la sortida de Marcel Pujol, alcalde de Castellserà, i l’entrada  d’Òscar Martínez, alcalde de Ciutadilla, que assumirà la responsabilitat del Consell d’Alcaldes els dos anys que resten de legislatura.

Així mateix, en aquesta ocasió, presidia l’acte Bernat Solé, nomenat recentment delegat territorial de la Generalitat a Lleida, i que en la seva primera visita a comarques ha estat present a aquesta sessió del Consell d’Alcaldes. Els batlles han aprofitat l’ocasió per tenir -hi un intercanvi personal i fer-li arribar de primera mà les necessitats del territori.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes