Ràdio Tàrrega en directe

Actualitat

Perdonen un deute de més d'1,3 milions d'euros a un constructor de Preixana afectat per la crisi immobiliària del 2008

Després de 13 anys patint embargaments i assetjaments, l'afectat pot "tornar a respirar", diuen els advocats

El jutjat mercantil de Lleida ha perdonat un deute de 1.376.041 euros a un constructor de Preixana afectat per la crisi immobiliària del 2008. Es tracta d'un altre cas on s'ha aplicat la Llei de la segona oportunitat. Segons expliquen els advocats de l'home, representat pel despatx agramuntí Bergadà Asociados, era administrador d'una empresa de construcció de la qual avalava personalment les obligacions econòmiques de la societat i la caiguda brusca de la demanda del mercat, va derivar en l'impagament als seus clients. Després de 13 anys patint embargaments i assetjaments, l'afectat pot ara "tornar a respirar", diuen els advocats, després que se li hagin perdonat els deutes, en considerar que no va actuar amb mala fe.

Des de Bergadà Asociados celebren aquesta decisió judicial ja que l'afectat ha estat més de 13 anys sense poder obrir un compte bancari al seu nom ni ser titular d'una targeta de crèdit, per exemple. També, destaquen, durant aquest temps l'empresari ha patit embargaments del salari i assetjament per part de creditors que li han suposat un trauma "psicològic i anímic" i un "malson constants", segons els va assegurar l'afectat. Ara, ell i la seva família "veuen el futur molt diferent", diu.

 

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes