Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega dona les gràcies a tots els seus oients i seguidors per confiar un cop més en l’emissora municipal
Les dades certifiquen Ràdio Tàrrega com a mitjà de referència a la seva zona d'abast en el marc de la crisi del coronavirus. Així doncs aquest mes de març el web www.radiotarrega.cat ha rebut la visita de més de 25.000 usuaris, que han accedit a gairebé 81.000 pàgines. Això significa multiplicar gairebé per 5 les dades del mes de març del 2019.
També les xarxes socials han tingut un augment amb relació a mesos passats. Les publicacions fetes a la pàgina de Facebook de l'emissora municipal, amb més de 8.500 seguidors, ha tingut un augment del 100% en interacció i visites els últims 28 dies. En relació amb Twitter, amb més de 3.800 seguidors, també ha pujat més d'un 100% les impressions i les visites al perfil.

Augment de ràdio on line
Tot i que en aquests moments Ràdio Tàrrega no disposa de dades sobre el nombre de persones que escolta diàriament Ràdio Tàrrega a través del 92.3 de la freqüència modulada, sí que disposa d'estadístiques en relació amb els oients de la ràdio on line, a través de la pàgina web o de l'APP, tant en plataforma IOS com Android. Així doncs durant aquest passat mes de març hi ha hagut una audiència acumulada de més de 7.000 oients connectats.


 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes