Ràdio Tàrrega en directe
Resultats negatius dels testos PCR realitzats a les 2 llars residències del Grup Alba
A partir d'aquests resultats, l'entitat resta a l'espera de poder obtenir el certificat de residència verda per part del Departament de Salut

El Grup Alba manifesta la seva satisfacció pels resultats negatius obtinguts dels testos massius de PCR realitzats pel Departament de Salut a tots els residents que actualment estan a les llars residències Alba i Aleix, així com als professionals que també estan treballant ja sigui en atenció directa com en tasques de neteja. Dilluns es sabran els resultats dels únics 5 professionals que falten.

En total s'han realitzat 33 testos a persones de la Llar Aleix i 26 professionals d'aquesta llar; i 8 persones de la Llar Alba i 20 professionals d'aquesta llar.
L'entitat espera que amb els resultats negatius el Departament de Salut acrediti les llars com a residències verdes i permeti d'aquesta manera poder plantejar nous passos, també en funció de si Lleida passa a la fase 2 de la desescalada. Com per exemple el permís de visites per part dels familiars o la possibilitat que persones que actualment estan a casa seva, però que tenen plaça a les llars, puguin retornar-hi amb un previ test de PCR i un aïllament de 7 dies, tal i com marca el protocol del Departament de Salut, així com d'altres requisits.

L'entitat vol destacar l'esforç dels professionals que estan treballant a les llars per la tasca de prevenció i el rigor amb què han aplicat totes les mesures de seguretat i higiene per protegir al màxim a tots els residents de les llars.


 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes