Ràdio Tàrrega en directe
Salut confirma la mort de 4 persones amb coronavirus a les últimes hores a la Regió Sanitària de Lleida i 73 altes hospitalàries
El Departament de Salut ha informat que a la Regió Sanitària de Lleida (que compren les comarques de la Plana) han mort 165 persones entre casos confirmats i sospitosos de la Covid-19, 4 més que ahir. D’aquests, 138 havien donat positiu de coronavirus i 27 eren sospitosos. 

148 han perdut la vida a un centre hospitalari, 25 a residències, 4 a centres sociosanitaris i 2 a domicilis.

D’altra banda, la Regió Sanitària de Lleida té 1.661 persones amb proves diagnòstiques que han resultat positives, ja sigui PCR o test ràpid, 28 més que ahir. 
En relació als casos sospitosos, que diagnostiquen els professionals facultatius, a la Regisó Sanitària de Lleida n'hi ha 3.761, 236 casos més que ahir. 

Pel que fa al total de positius confirmats, 353 corresponen a usuaris de residències de Lleida, mentre que el casos sospitosos a residències és de 603 usuaris.

Si ens fixem en les altes, la Regió Sanitària de Lleida n'acumula 742, 73 més que ahir.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes