La campanya de Laumont vol reivindicar l'estació de tardor, la temporada amb més bolets i tòfones fresques de l'any
Totes les estacions de l'any tenen les seves particularitats i ara que ha arribat la tardor, Laumont vol reivindicar la que segons ells és la seva estació preferida. Aquest és precisament el missatge que vol fer arribar a través del vídeo promocional que s'ha publicat a les seves xarxes socials de Youtube, Instagram i Facebook (@laumont.truffles).
Durant aquesta època de l'any proliferen els bolets i les tòfones, les autèntiques protagonistes de l'empresa amb fabriques a Tàrrega i Valladolid i presents en els principals mercats majoristes de país: Mercabarna, Mercamadrid i Mercabilbao.
Una campanya que els responsables de Laumont afronten amb optimisme a causa de la tendència positiva que porta el mercat durant els últims mesos i un bon any climatològicament parlant en algunes regions claus en referència a la producció de tòfones i bolets.
Per celebrar l'inici de la seva estació preferida, Laumont ja ha començat a oferir a la seva botiga online laumont.shop l'enviament de bolets frescos a domicili. Rovellons, trompetes de la mort, rossinyols i ceps estan disponibles per la compra online, i altres bolets s’afegiran a la llista durant les pròximes setmanes.
Una botiga online que s'ha consolidat com una de les millors opcions del país per a la compra de bolets frescos a domicili un any després de començar a vendre aquest producte a través de la seva pàgina web. Laumont també té una altra botiga online especialitzada en la venda de productes frescos a clients professionals, laumont.es.
Les propostes de Laumont per a aquesta campanya seran variades i es podran seguir a través de les seves xarxes socials: missatges divulgatius per reconèixer els diferents tipus de bolets, presentació de receptes creatives per cuinar amb bolets i tòfones en fresc, sortejos i xerrades amb experts que ens descobriran els misteris sobre les tòfones.
Totes les estacions de l'any tenen les seves particularitats i ara que ha arribat la tardor, Laumont vol reivindicar la que segons ells és la seva estació preferida. Aquest és precisament el missatge que vol fer arribar a través del vídeo promocional que s'ha publicat a les seves xarxes socials de Youtube, Instagram i Facebook (@laumont.truffles).
Durant aquesta època de l'any proliferen els bolets i les tòfones, les autèntiques protagonistes de l'empresa amb fabriques a Tàrrega i Valladolid i presents en els principals mercats majoristes de país: Mercabarna, Mercamadrid i Mercabilbao.
Una campanya que els responsables de Laumont afronten amb optimisme a causa de la tendència positiva que porta el mercat durant els últims mesos i un bon any climatològicament parlant en algunes regions claus en referència a la producció de tòfones i bolets.
Per celebrar l'inici de la seva estació preferida, Laumont ja ha començat a oferir a la seva botiga online laumont.shop l'enviament de bolets frescos a domicili. Rovellons, trompetes de la mort, rossinyols i ceps estan disponibles per la compra online, i altres bolets s’afegiran a la llista durant les pròximes setmanes.
Una botiga online que s'ha consolidat com una de les millors opcions del país per a la compra de bolets frescos a domicili un any després de començar a vendre aquest producte a través de la seva pàgina web. Laumont també té una altra botiga online especialitzada en la venda de productes frescos a clients professionals, laumont.es.
Les propostes de Laumont per a aquesta campanya seran variades i es podran seguir a través de les seves xarxes socials: missatges divulgatius per reconèixer els diferents tipus de bolets, presentació de receptes creatives per cuinar amb bolets i tòfones en fresc, sortejos i xerrades amb experts que ens descobriran els misteris sobre les tòfones.