Economia
Nou curs a partir del 10 de maig, fruit del conveni de col·laboració entre la Fundació ADECCO i la Regidoria de Joventut
L’Ajuntament de Tàrrega i l’empresa ADECCO han signat un conveni per impulsar un nou projecte formatiu adreçat a persones joves de 16 a 29 anys inscrites al programa de Garantia Juvenil. Es tracta d’un curs de màrqueting digital cofinançat pel Fons Social Europeu que s’impartirà presencialment a l’Oficina Jove de l’Urgell, a Tàrrega, del 10 de maig al 30 de juny, de 9h a 14:30h. La formació és gratuïta i inclou 230 hores de formació teòrica, 30 hores de formació en línia d’ocupabilitat i 12 hores d’orientació laboral amb coach.
Els requisits mínims per a realitzar el curs son tenir entre 16 i 29 anys, no estar estudiant ni treballant i ser beneficiari de Garantia Juvenil. No és necessari tenir coneixements previs, tot i que és valorable tenir interès en l’àmbit digital. La metodologia de la formació és principalment pràctica, amb casos reals, projectes i formadors professionals del sector. Aquesta iniciativa aporta eines per treballar en l’àmbit del màrqueting digital, dinamització de xarxes socials, disseny d’una pàgina web, introduir-se el comerç electrònic o bé continuar la formació en aquest àmbit.
L’Ajuntament de Tàrrega i l’empresa ADECCO han signat un conveni per impulsar un nou projecte formatiu adreçat a persones joves de 16 a 29 anys inscrites al programa de Garantia Juvenil. Es tracta d’un curs de màrqueting digital cofinançat pel Fons Social Europeu que s’impartirà presencialment a l’Oficina Jove de l’Urgell, a Tàrrega, del 10 de maig al 30 de juny, de 9h a 14:30h. La formació és gratuïta i inclou 230 hores de formació teòrica, 30 hores de formació en línia d’ocupabilitat i 12 hores d’orientació laboral amb coach.
Els requisits mínims per a realitzar el curs son tenir entre 16 i 29 anys, no estar estudiant ni treballant i ser beneficiari de Garantia Juvenil. No és necessari tenir coneixements previs, tot i que és valorable tenir interès en l’àmbit digital. La metodologia de la formació és principalment pràctica, amb casos reals, projectes i formadors professionals del sector. Aquesta iniciativa aporta eines per treballar en l’àmbit del màrqueting digital, dinamització de xarxes socials, disseny d’una pàgina web, introduir-se el comerç electrònic o bé continuar la formació en aquest àmbit.