Ràdio Tàrrega en directe

Actualitat

Tàrrega acollirà dissabte, 17 d’octubre, la sisena trobada bastonera de les terres de Ponent

L’Esbart Albada ha organitzat per a aquest dissabte una jornada que tindrà com a protagonista el ball de bastons. A banda de l’Esbart, hi participaran les altres quatre colles bastoneres de Ponent: Lleida, Balaguer, Mollerussa i Peramola; com també els nans i els gegants Tararots de Guixanet i els gegants del Carme de la Fal·lera Gegantera.

La capital de l’Urgell serà aquest dissabte, 17 d’octubre, l’epicentre del ball de bastons, amb la celebració de la sisena trobada de bastonera territorial de les terres de Ponent. El programa començarà a les 17:30 h als jardins del Teatre Ateneu, amb una xocolatada popular. Serà a les 18 h quan començarà la cercavila, que recorrerà els carrers del centre de Tàrrega: plaça del Carme, avinguda Catalunya, carrer Sant Joan, plaça de Sant Josep de Calassanç, carrer Santa Maria, carrer del Carme i plaça Major. Serà precisament la plaça Major, a les 19:30 h, és quan es preveu que tinguin lloc els balls de lluïment, així com un ball final conjunt. 

A banda de l’Esbart, hi participaran les altres quatre colles bastoneres de Ponent: Lleida, Balaguer, Mollerussa i Peramola; com també els nans i els gegants Tararots de Guixanet i els gegants del Carme de la Fal·lera Gegantera.

Ja de nit, a les 22:30 h, tindrà lloc un concert a l’Espai MerCAT amb el grup So Nat i, a les 00:00 h, la festa continuarà amb DJ Sega fins a les 2 de la matinada. En cas de pluja, es traslladaria al Càmping Municipal.

 

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU