Ràdio Tàrrega en directe
Tàrrega baixa la velocitat de reproducció de la COVID a menys d’1 mentre el risc de rebrot continua molt alt, a 709.11
A l’Urgell la Rt és de 0’82 i el risc de rebrot es situa a 476 punts

Segons les últimes dades publicades pel Salut al web dadescovid.cat, Tàrrega ha baixat la velocitat de reproducció de la malaltia (Rt) a menys d’1, concretament a 0’94, i es posa en verd per primer cop des de finals de setembre.  Recordem que el punt màxim va ser el passat 12 d’octubre, quan la velocitat de reproducció es va enfilar a 2.4, el que significa que per cada 10 malalts, s’infectaven 24 persones. 

En relació al risc de rebrot, a la capital de l’Urgell segueix essent molt alt, de 709,11 punts. En aquesta segona onada, els màxims nivells es van arribar el dia 28 d’octubre, quan el risc de rebrot es va situar a 1.028’02 punts. 


Les dades a la comarca de l’Urgell són més baixes 

A l'Urgell, la velocitat de reproducció de la malaltia és de 0’82, i es troba per sota d’1 des de l’última setmana d’octubre. Segons les últimes dades fetes públiques avui, el risc de rebrot a la nostra comarca és de 476, encara en vermell
Aquesta setmana s’ha notificat la mort de 4 persones més per covid, que eleven a 29 les defuncions notificades a tota la comarca de l’Urgell des que va començar la pandèmia. Actualment hi ha 16 persones ingressades.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes