Ràdio Tàrrega en directe
Tàrrega celebra el dissabte 5 de juny la Fira de la Cervesa Artesana
L’Associació Agrat i la Cerveseria Matoll organitzen el dissabte 5 de juny una nova edició de la Fira de la Cervesa Artesana després de la suspensió l’any passat a causa de la covid-19. El certamen comptarà amb una dotzena de cervesers artesans, concerts, dinar, sopar sortejos i també sorpreses.

Enguany l’espai escollit serà el Camping Municipal que tindrà un aforament màxim de 950 persones. Caldrà fer reserva prèvia a agratickets.cat. Les taules seran de màxim 6 persones i s’ofereix l’opció d’apuntar-se a un primer torn (de 12 a 18h) el segon (de 18 a 00h) o tot el dia (inclou dinar i sopar). És obligatori l’ús de mascareta a tot el recinte. 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes