Actualitat

La Regidoria de Promoció Econòmica instal·la plafons informatius al carrer de Santa Anna amb motius per donar suport als establiments del municipi
L’Ajuntament de Tàrrega, a través de l’Àrea de Promoció Econòmica i amb el suport del CCAM (Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya), engega una nova campanya de promoció del comerç local i de proximitat sota el lema ‘Tots som comerç local’. L’objectiu de la campanya és sensibilitzar la ciutadania sobre els beneficis socials, econòmics i emocionals de comprar al comerç local, destacant el seu paper fonamental com a motor de la ciutat i element clau de la vida quotidiana.
El consistori ha instal·lat una sèrie de plafons al carrer de Santa Anna que posen en relleu 10 motius clars i directes per donar suport al comerç de proximitat. Cada plafó destaca valors com la confiança, la qualitat, el tracte personalitzat, la vitalitat urbana i el sentiment de comunitat, entre d’altres. Els missatges busquen connectar emocionalment amb la ciutadania, recordant que cada compra local contribueix a enfortir la xarxa comercial, a mantenir viu el teixit urbà i a preservar la identitat pròpia del territori.
La regidora de Promoció Econòmica, Treball i Turisme de l’Ajuntament de Tàrrega, Núria Robert, ha explicat que amb la iniciativa” volem que la gent de Tàrrega senti que, quan compra aquí, està ajudant a construir una ciutat més viva, més pròspera i més cohesionada. El comerç de proximitat no és només una opció de consum: és un acte de compromís amb el lloc on vivim.” A més, ha explicat que “el motiu de situar els plafons davant persianes baixades és per visibilitzar una de les grans preocupacions i problemes que tenim a la nostra ciutat, esperem que amb aquesta campanya ho puguem començar a canviar.”
La campanya culmina amb un plafó final que apel·la directament a la ciutadania: “Et veiem, et sentim, t’escoltem! Fes-ho fàcil. Fes-ho local.” Aquesta iniciativa se suma a altres accions impulsades per l’ajuntament de la capital de l’Urgell per donar suport al teixit comercial de la ciutat, com són les diverses fires i mercats, les campanyes de bons o la iniciativa ‘Compra i Descobreix’.
L’Ajuntament de Tàrrega, a través de l’Àrea de Promoció Econòmica i amb el suport del CCAM (Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya), engega una nova campanya de promoció del comerç local i de proximitat sota el lema ‘Tots som comerç local’. L’objectiu de la campanya és sensibilitzar la ciutadania sobre els beneficis socials, econòmics i emocionals de comprar al comerç local, destacant el seu paper fonamental com a motor de la ciutat i element clau de la vida quotidiana.
El consistori ha instal·lat una sèrie de plafons al carrer de Santa Anna que posen en relleu 10 motius clars i directes per donar suport al comerç de proximitat. Cada plafó destaca valors com la confiança, la qualitat, el tracte personalitzat, la vitalitat urbana i el sentiment de comunitat, entre d’altres. Els missatges busquen connectar emocionalment amb la ciutadania, recordant que cada compra local contribueix a enfortir la xarxa comercial, a mantenir viu el teixit urbà i a preservar la identitat pròpia del territori.
La regidora de Promoció Econòmica, Treball i Turisme de l’Ajuntament de Tàrrega, Núria Robert, ha explicat que amb la iniciativa” volem que la gent de Tàrrega senti que, quan compra aquí, està ajudant a construir una ciutat més viva, més pròspera i més cohesionada. El comerç de proximitat no és només una opció de consum: és un acte de compromís amb el lloc on vivim.” A més, ha explicat que “el motiu de situar els plafons davant persianes baixades és per visibilitzar una de les grans preocupacions i problemes que tenim a la nostra ciutat, esperem que amb aquesta campanya ho puguem començar a canviar.”
La campanya culmina amb un plafó final que apel·la directament a la ciutadania: “Et veiem, et sentim, t’escoltem! Fes-ho fàcil. Fes-ho local.” Aquesta iniciativa se suma a altres accions impulsades per l’ajuntament de la capital de l’Urgell per donar suport al teixit comercial de la ciutat, com són les diverses fires i mercats, les campanyes de bons o la iniciativa ‘Compra i Descobreix’.