Ràdio Tàrrega en directe

Actualitat

Tàrrega presenta una nova edició de les activitats d’estiu per a infants i joves, amb inscripció ja oberta
Organitzades per Quàlia i les regidories d’Educació, Ciutadania i Esports, començaran el 25 de juny amb el circ com a eix central 
També s’impartirà un camp de treball per millorar espais públics i un curs de monitoratge en el lleure a Tàrrega, Agramunt i Bellpuig


La cooperativa d’iniciativa social Quàlia i l'Ajuntament de Tàrrega, a través de les regidories d’Educació, Ciutadania i Esports, impulsen una nova edició de les activitats de lleure adreçades a infants i joves durant els mesos d’estiu. Es tracta de cinc blocs de propostes que s’iniciaran el 25 de juny i que volen arribar a gent jove de totes les franges d’edat. La programació ofereix una oferta pedagògica i lúdica de qualitat que, a la vegada, vol transmetre valors de convivència, cohesió social i respecte vers l’entorn. Les inscripcions ja són obertes mitjançant el web www.lleurequalia.cat

Aquesta setmana s’ha realitzat la presentació de les activitats amb la presència de l’alcaldessa Alba Pijuan Vallverdú, la regidora d’Educació, Alba Castellana, la regidora d’Esports, Laura Tejero, i els representants de Quàlia. Des de l’organització s’espera repetir l’èxit de participació dels últims anys i la valoració positiva de les famílies en tots els aspectes.

Propostes per a tots els gustos i les franges d’edat

D’una banda, l’Esplai Esprai s’impartirà a les escoles Àngel Guimerà i Maria Mercè Marçal. En el primer cas, les activitats tindran lloc fins a l’1 d’agost, mentre que en el segon s’allargaran fins al 5 de setembre, sempre en horari de matí. Cultura popular, excursions, contes educatius, jocs, gimcanes, art i aventures vertebraran la programació, que s’estructurarà segons les edats de 3 a 8 anys.

Una altra opció per als més grans, de 9 a 12 anys d’edat, és l’Estiu XL. S’impartirà del 30 de juny a l’1 d’agost al Centre la Solana, de 9 a 13h.

Una alternativa per a nens i nenes de fins a 14 anys és l’Estiu Esport, que es desenvoluparà del 25 de juny a l’1 d’agost i fomenta l’accés dels infants a la pràctica esportiva. A banda de les diferents disciplines que s’oferiran al Parc Esportiu, també s’hi inclouen sortides a l’entorn, jocs i natació a les piscines municipals. Les edats, entre 6 i 14 anys.

L’eix d’enguany d’aquests blocs serà recuperar la màgia del Circ Qualicircus, on s’acompanyarà els seus personatges, resolent els misteris i vivint una gran experiència.

Camp de treball local i curs de monitor/a en el lleure Itinerant

D’altra banda, Tàrrega organitza en el marc de l’Estiu Jove 2025 un camp de treball local per dur a terme projectes de millora de l’entorn. La idea és conscienciar el jovent sobre la importància de respectar l’espai públic i contribuir a la seva conservació. S’hi impartiran tallers, bricolatge i jardineria, a més d’altres activitats recreatives com jocs o grafits. El camp de treball és obert a joves d’entre 12 i 17 anys, i es desenvoluparà de l’1 al 31 de juliol, de 2/4 de 10 del matí a 2/4 de 2 del migdia.

L’oferta de l’estiu es completarà amb el curs de monitor/a en el lleure itinerant de l'escola de formació de Quàlia, adreçat a persones majors de 18 anys interessades en aquest àmbit. Serà del 25 de juny a l'11 de juliol de 9:30h a 18:30h i estarà repartit en 3 localitats de l'Urgell: Tàrrega, Agramunt i Bellpuig. Les inscripcions són limitades i es faran a través de l’app de Quàlia.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes