Ràdio Tàrrega en directe
Tres dels acusats van ser condemnats a dos anys de presó i un altre a tres i mig per lesions agreujades

ACN Lleida .- L'Audiència de Lleida escoltarà un nou testimoni en la vista d'apel·lació que se celebrarà aquest dijous contra la sentència d'un jutjat penal de Lleida que condemnava a presó els quatre acusats d'apallissar un jove durant la festa major de Rocallaura (Urgell) del 2016. Es tracta d'un fet poc habitual ja que aquest testimoni declararà quatre anys després dels fets, quan ja s'ha celebrat el judici i quan ja hi ha una sentència. Tres dels quatre acusats van ser condemnats a dos anys de presó per un delicte de lesions agreujades i l'altre a tres anys i mig per reincidència.
El dia dels fets, el 7 d'agost de 2016, els tres dels acusats, veïns de Tàrrega, tenien 23, 24 i 30 anys, i l'altre, veí de Balaguer, 22. La víctima era un veí de Miralcamp (Pla d'Urgell) de 27 anys que va arribar a l'hospital en estat molt greu amb múltiples lesions al crani i a la cara. El noi pateix seqüeles, com ara pèrdues de memòria i d'audició.



 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes