Ràdio Tàrrega en directe

Actualitat

Una desena d'entitats i partits polítics de Tàrrega es concentren en suport als afectats per la DANA, al País Valencià
Una desena d’entitats i diferents partits polítics s’han concentrat aquest dijous a la tarda davant de la plaça Major per mostrar la seva solidaritat amb el País Valencià. L’acte també ha servit per denunciar el que consideren una negligència de prevenció i gestió del temporal. 

Durant l’acte, s’ha col·locat una urna al centre per tothom qui vulgui fer donatius pels afectats per la DANA. Aquests fons se sumaran als que ja s’han recollit aquests dies a la Soll i a l’Espai MerCAT. 

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes