Actualitat
A partir del 2025, FiraTarrega.Pro entrarà en una nova fase de desenvolupament de l'eina. · La plataforma digital tanca el quart any d'existència amb 3.340 usuaris, 1.878 entitats i un catàleg amb 600 projectes d'arts escèniques nacionals i internacionals
FiraTarrega.Pro, la plataforma digital de relació i contacte per als professionals de les arts escèniques, ha tancat el quart any d'existència assolint els 3.340 usuaris, 1.879 entitats i un catàleg amb 600 projectes d'arts escèniques nacionals i internacionals.
Ideada el 2020 en el context de la irrupció de la pandèmia, l'eina s'ha anat desenvolupant durant aquests quatre anys amb la voluntat de ser molt més que un simple espai de connexió en línia. Des de FiraTàrrega la intenció ha estat impulsar una nova manera de fer mercat on la presencialitat i la virtualitat anessin de la mà, i facilitar una transformació necessària dels models actuals de trobada dels professionals de les arts escèniques.
Des de la seva creació, la incorporació d'entitats professionals no ha parat de créixer amb 435 incorporacions al 2021, 667 al 2022, 417 al 2023 i 360 al 2024. Pel que fa al catàleg de projectes ha crescut dels 200 projectes publicats als 591 actuals, amb un increment de 100 projectes de mitjana anuals. L'objectiu és triplicar les dades actuals, fins a aconseguir que cada entitat acreditada tingui publicat el seu projecte. També és destacable el temps d'implicació mitjà per usuari actiu, que és de 16 minuts i 11 segons, xifra que demostra que els professionals passen un temps considerable explorant la plataforma, molt més del que seria habitual en altres webs o eines de networking en línia.
Una eina en evolució contínua
Amb l'ajuda dels fons Next Generation, el 2023, es va poder millorar l'estructura interna de programació, corregir els errors inicials i avançar en la implementació de mecanismes d'usabilitat, amb la voluntat de ser una eina de rellevància per al sector de les arts escèniques.
A partir del 2025, FiraTarrega.Pro entrarà en una nova fase de desenvolupament de l'eina, dissenyada per FiraTàrrega i el seu soci tecnològic Antaviana. El projecte vol aprofundir en la dinamització professional amb continuïtat a llarg termini; una comunitat activa amb un directori de contactes en constant renovació; un catàleg de professionals i projectes, indexat per a la cerca i el posicionament; i un servei accessible durant tot l'any per als professionals que en formen part.
Així, la intenció és consolidar aquest univers virtual de relació i contacte que transcendeix el temps i espai, més enllà dels dies de la Fira, en un format permanent i global. La proposta és transformar la dinàmica actual d'acreditació per un esdeveniment puntual i apostar per un model de subscripció que fomenti la participació de la comunitat permanentment dinamitzada. L'objectiu a llarg termini és aprofitar aquest espai privilegiat de gestió de dades per incrementar els mecanismes d'avaluació i implementar processos de recerca i innovació aplicats a la gestió de dades, tan escassos i necessaris a les arts escèniques.
FiraTarrega.Pro, la plataforma digital de relació i contacte per als professionals de les arts escèniques, ha tancat el quart any d'existència assolint els 3.340 usuaris, 1.879 entitats i un catàleg amb 600 projectes d'arts escèniques nacionals i internacionals.
Ideada el 2020 en el context de la irrupció de la pandèmia, l'eina s'ha anat desenvolupant durant aquests quatre anys amb la voluntat de ser molt més que un simple espai de connexió en línia. Des de FiraTàrrega la intenció ha estat impulsar una nova manera de fer mercat on la presencialitat i la virtualitat anessin de la mà, i facilitar una transformació necessària dels models actuals de trobada dels professionals de les arts escèniques.
Des de la seva creació, la incorporació d'entitats professionals no ha parat de créixer amb 435 incorporacions al 2021, 667 al 2022, 417 al 2023 i 360 al 2024. Pel que fa al catàleg de projectes ha crescut dels 200 projectes publicats als 591 actuals, amb un increment de 100 projectes de mitjana anuals. L'objectiu és triplicar les dades actuals, fins a aconseguir que cada entitat acreditada tingui publicat el seu projecte. També és destacable el temps d'implicació mitjà per usuari actiu, que és de 16 minuts i 11 segons, xifra que demostra que els professionals passen un temps considerable explorant la plataforma, molt més del que seria habitual en altres webs o eines de networking en línia.
Una eina en evolució contínua
Amb l'ajuda dels fons Next Generation, el 2023, es va poder millorar l'estructura interna de programació, corregir els errors inicials i avançar en la implementació de mecanismes d'usabilitat, amb la voluntat de ser una eina de rellevància per al sector de les arts escèniques.
A partir del 2025, FiraTarrega.Pro entrarà en una nova fase de desenvolupament de l'eina, dissenyada per FiraTàrrega i el seu soci tecnològic Antaviana. El projecte vol aprofundir en la dinamització professional amb continuïtat a llarg termini; una comunitat activa amb un directori de contactes en constant renovació; un catàleg de professionals i projectes, indexat per a la cerca i el posicionament; i un servei accessible durant tot l'any per als professionals que en formen part.
Així, la intenció és consolidar aquest univers virtual de relació i contacte que transcendeix el temps i espai, més enllà dels dies de la Fira, en un format permanent i global. La proposta és transformar la dinàmica actual d'acreditació per un esdeveniment puntual i apostar per un model de subscripció que fomenti la participació de la comunitat permanentment dinamitzada. L'objectiu a llarg termini és aprofitar aquest espai privilegiat de gestió de dades per incrementar els mecanismes d'avaluació i implementar processos de recerca i innovació aplicats a la gestió de dades, tan escassos i necessaris a les arts escèniques.