Ràdio Tàrrega en directe

Cultura

El periodista i poeta targarí Pep Sanz presenta 'La Mutació dels pollastres' de l'editorial Fonoll
Foto: editorial Fonoll

Aquest diumenge el poeta i periodista targarí Pep Sanz ha presentat el seu llibre 'La Mutació dels pollastres' de l'editorial Fonoll en el nou cicle que organitza La Soll, anomenat 'Vermut i llibres'. Sanz va estar acompanyat del guionista i actor Marc Andreu, també targarí, que va presentar l'acte.
Totes les persones que s'han aplegat a la Terrassa de La Soll han pogut gaudir del vermut que ha servit Cooperativa Tres Cadires d'Arbeca.
Pep Sanz ha guanyat recentment la 29a edició del Premi Joan Duch de poesia per a joves escriptors de Juneda.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes