Ràdio Tàrrega en directe

Esports

Els nedadors del Club Natació Tàrrega participen a la XIII Travessia de Sant Llorenç
Aquest diumenge 10 de setembre, 11 nedadors del Club Natació Tàrrega van participar en la XIII edició de la Travessia de Sant Llorenç, organitzada pel Club Esportiu Natació Balaguer.

Amb més de 150 inscrits, nedadors i nedadores de diferents clubs de Catalunya es va aplegar al Pantà per disputar les 4 proves establertes de 250 m, 1100 m, 3200 m i la Pentatló 7.0 de 7000 m, aquestes dos últimes puntuables pel circuit Català de Travessies.

Els targarins van gaudir d'una gran jornada festiva on van obtenir els següents resultats:

Travessia 3200 m:
Noa Priego 1a infantil i 2a de la general femenina
Clara Martínez 3a infantil
Carla González 8a infantil
Ares Nadal 12a infantil
Emma Casanelles 13a infantil

Travessia 1100 m:
Alba Martínez 3a aleví
Naomi Ospina 9a aleví
Júlia Monné 10a aleví
Jana Serra 12a aleví
Noa González 13a aleví
Roger Martín 7è aleví.

Comencem la pretemporada amb bons resultats i amb moltes ganes de passar-ho bé.

Club natació Tàrrega secció de natació.
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes