Ràdio Tàrrega en directe

Esports

El Club Esportiu Alba particia al Campionat de Catalunya de Pàdel, a la Pedals de Dona i al Campionat de Catalunya de piscina de l'ACELL
Jana Rubio i el David Caba han aconseguit proclamar-se campions de Catalunya de pàdel en modalitat parelles 

Aquest cap de setmana ha estat mogut pel Club Esportiu Alba. El dissabte ens vam desplaçar fins a Balaguer un total de 6 esportistes per jugar l’última jornada de la lliga de pàdel. Aquest era el primer any que es feia i podem dir que estem molt satisfets, tant per l’organització que ha estat immillorable com pels èxits aconseguits pels nostres jugadors. La Jana Rubio i el David Caba han aconseguit proclamar-se campions de Catalunya en la modalitat de parelles.
Paral·lelament a aquesta jornada, les nostres ciclistes femenines van participar per segon any a la marxa cicloturista femenina Pedals de Dona. Volem agrair moltíssim a l’organització per totes les facilitats que ens han posat per a poder-hi participar i també felicitar-los per la seva organització i promoció de l’esport femení.
Finalment, diumenge vam anar fins a Prat de Llobregat per participar en el Campionat de Catalunya de piscina descoberta de l’Acell. En aquesta ocasió els nedadors van aconseguir 4 medalles d’or; l’equip de relleus que van nedar 4x25m crol, Ramon Gabernet en 100 m estils,  Anaïs Sánchez en 25 m crol i Pol Puiggener en 50 m crol.

CLUB ESPORTIU ALBA
 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes