Ràdio Tàrrega en directe

Actualitat

El jugador de bàsquet targarí Pierre Oriola fitxa pel Hiopos Lleida
El jugador de bàsquet targarí Pierre Oriola ha fitxat pel Hiopos Lleida en el seu retorn a l'ACB. després d'una temporada al Baxi Manresa. Oriola també ha jugat a l'AEK d'Atenes i al Bàsquet Girona. És campió del Món amb la selecció espanyola del 2019, i en la seva etapa de cinc anys al Barça ha guanyat una lliga i quatre copes.

Es va formar al CN Tàrrega i posteriorment fitxaria per les categories inferiors del Lleida Bàsquet. La temporada 2009-2010, amb 16 anys, fitxa pel planter del Bàsquet Manresa, i d'aquí passa a jugar al Força Lleida (2012-13) i al Club Baloncesto Peñas Huesca (2013-14). Després torna a la Lliga ACB fitxant pel CB Sevilla. L'estiu de 2016 fitxa pel València Basket, en una temporada en què juga tres finals, la Copa del Rei, l'Eurocopa i la Lliga ACB, i va guanyar la lliga. El juliol de 2017 es va anunciar el seu fitxatge pel FC Barcelona per quatre temporades, després que l'equip blaugrana pagués un milió d'euros de clàusula de rescissió al València Basket. 

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes