Ràdio Tàrrega en directe
Els atletes targaríns Xavier Badia i Josep Ramon Sanahuja aconsegueixen el 4t i 5è lloc al Campionat de Catalunya de Milla Urbana
Aquest cap de setmana Canet de Mar ha acollit el Campionat de Catalunya absolut i màster de Milla urbana en ruta.
Després d’una lesió de menisc que l’ha tingut apartat de la competició durant 10 mesos, l'atleta targarí Josep Ramon Sanahuja del club A.A. Xafatolls ha aconseguit el 5è lloc de categoria Master45.
En la categoria absoluta, el també atleta targarí Xavier Badia, també del Xafatolls, ha assolit la 4a posició en categoria absoluta a molt pocs segons del podi.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes