Ràdio Tàrrega en directe

Esports

Una setantena d'esportistes participen en la 1a Marxa Ciclista Inclusiva de Tàrrega organitzada pel Club Esportiu Alba
La marxa ha coincidit amb el II Campionat Territorial de Ciclisme de la Federació ACELL

Aquest dissabte al matí una setantena de persones han participat en la primera Marxa Ciclista Inclusiva de Tàrrega organitzada pel Club Esportiu Alba, coincidint amb el 30è aniversari del Club. Aprofitant aquest esdeveniment també s’ha celebrat el II Campionat Territorial de Ciclisme de la Federació ACELL on hi ha participat 30 esportistes amb discapacitat de diferents Clubs Ciclistes provinents de quatre clubs: Sant Joan de Déu d’Almacelles, Down Lleida, Estel de Balaguer i Alba de Tàrrega.
Tots han fet el mateix recorregut, de 12 quilòmetres, que ha consistit a anar i tornar de Verdú, passant pel centre de la ciutat de Tàrrega amb sortida i arribada al Parc Esportiu de la capital de l’Urgell. 


 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes