Ràdio Tàrrega en directe

Medi Ambient

El restaurant La Cava de Tàrrega ofereix un sopar Gastrorecup amb aliments recuperats
Els sopars Gastrorecup, una iniciativa per a posar èmfasi en l'aprofitament dels aliments.

Aquesta passada nit s'ha celebrat al restaurant La Cava de Tàrrega un sopar Gastrorecup de la mà del xef Albert Marimon acompanyat de la xef Ada Parellada, iniciadora de la campanya. L'objectiu d'aquests àpats és conscienciar a la població de l'aprofitament alimentari i de la injustificada quantitat d'aliments que es perden al llarg de la cadena alimentària. Així doncs els plats que es van servir ahir estaven fets amb aliments que estaven destinats a l'abocador.
Albert Marimon ha fet una proposta de quatre plats elaborats amb els productes que diverses empreses li han fet arribar en les últimes hores. El primer plat era una crema de porros, patata i bolets amb un tàrtar de vedella. Un altre plat era un paté elaborat amb els fetges de diferents animals amb salsa. També hi ha hagut un entremig basat en el formatge tupí fred i calent amb salsa de tomàquet i finalment com a postres han servit escuma de iogurts amb pomes de Lleida i magranes silvestres.
El Mag Lari ha fet d'ambaixador del sopar on també hi ha assistit el secretari d'Alimentació Carmel Mòdol.
Aquesta és la 7a edició d'una iniciativa que va néixer de la mà de l'Ada Parellada, xef del restaurant Semproniana, i que aquest any, recolzat pel Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya, es presenta sumant 3 nous restaurants d'arreu de Catalunya.
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes