Ràdio Tàrrega en directe

Medi Ambient

L’Ajuntament d’Agramunt adquireix un nou vehicle elèctric
El consistori continua apostant per al mobilitat sostenible al municipi

L’Ajuntament d’Agramunt ha adquirit un nou vehicle elèctric per la Policia Local. El vehicle s’ha comprat a través de l’Agencia Catalana de Municipis i el model és un Nissan Leaf de color blanc al qual se li han fet uns treballs per adaptar-lo a les característiques pròpies que ha de tenir un vehicle policial. L’adquisició del nou vehicle ha estat possible perquè l’Ajuntament ha rebut un ajut del programa Moves d’incentius per a la mobilitat eficient i sostenible. 

A més, s’ha retolat segons el model visual internacional ‘Battenberg’ aprovat pel Departament d’Interior, que incorpora el color groc combinat amb el color blau de manera destacada per fer-los més visibles i identificables a distància. El material utilitzat per a la retolació és més reflectant i augmenta al visibilitat sobretot a la nit. 

L’adquisició d’aquest vehicle elèctric "és una aposta més del consistori per anar renovant la flota municipal seguint criteris de sostenibilitat i per promoure la mobilitat sostenible al municipi, a més de generar un important estalvi econòmic", expliquen des del consistori. 


Foto: Presentació del nou vehicle elèctric

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes