Ràdio Tàrrega en directe

Medi Ambient

L’ajuntament d’Agramunt s’adhereix al nou manifest de la plataforma canal viu en defensa de les banquetes arbrades del canal d’Urgell
Ja són 19 els ajuntaments adherits  

L’últim ple de l’ajuntament de la població de l’Urgell acorda adherir-se al manifest impulsat per la Plataforma Canal Viu on es demana que per poder avançar cap a una veritable ambientalització del territori, caldria donar als arbres una protecció real, a l’alçada de la importància que tenen tant a nivell ambiental, com paisatgístic, com de salut cap a les persones. 

Fins ara, s’han adherit 19 ajuntaments de les cinc comarques que rega el Canal d’Urgell: Castellserà, Linyola, el Palau d’Anglesola, Puigverd de Lleida, Penelles, Vilanova de Bellpuig, Vallfogona de Balaguer, Barbens, Tornabous, Ivars d’Urgell, Castellnou de Seana, Bellvís, Golmés, Mollerussa, Sidamon, Bellcaire d’Urgell, Preixana, Juneda i Agramunt, a més de la Diputació de Lleida. 

També, unes 180 entitats, tant del territori, com de fora, han donat suport al document demanant una protecció real dels arbres.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes