El Consell Comarcal de l’Urgell organitza aquest cicle musical on prop de 180 alumnes interpretaran tres concerts a les poblacions de la Fuliola, Belianes i Anglesola durant el primer trimestre.
Aquest matí ha tingut lloc al Consell Comarcal de l’Urgell la presentació del cicle Musicant l’Urgell. So & Patrimoni per part del president comarcal, Salvador Bonjoch i els directors de les escoles de música de l’Urgell, Jordi Guixé, de l’EMM d’Agramunt; Víctor Lleixà, de l’EMM de Bellpuig, i Núria Calaf, de l’EMM de Tàrrega.
Aquest cicle pretén apropar als ciutadans el patrimoni arquitectònic dels nuclis més petits que tenim a la comarca i donar a conèixer la gran tasca que es fa des de les escoles de música del territori.
Amb aquestes actuacions, que s’adrecen especialment al públic més proper, pretenem posar en valor els nuclis petits i els seus edificis singulars propiciant els desplaçaments entre els veïns dels pobles de l’Urgell. A la vegada, donar un impuls i visibilitzar aquests grups formats per nens i joves de les nostres poblacions i oferir-los un marc singular per a les seves actuacions. Les actuacions tindran lloc els dies 28 de gener a la Fuliola, el 4 de febrer a Belianes i el 4 de març a Anglesola. A cada concert hi intervindran alumnes de les tres escoles de la comarca.
El president comarcal ha destacat la bona col·laboració i disposició per part dels directors de les EMM sense la qual no hauria estat possible la realització d’aquest cicle.