Ràdio Tàrrega en directe

Cada any, des de l’Ajuntament de Castellserà, amb la col·laboració del personal encarregat del consultori mèdic, es treballa per tal d’equipar al màxim el consultori mèdic local, de manera que tot el material que hi hagi estigui en bon estat i també adquirint equipament nou.

En total, ens els darrers sis anys, s’ha invertit un total de 5.670 euros en material divers, entre el que destaca un electrocardiograma, tensiòmetres i otoscopis.

D’un any cap aquí però els treballadors habituals han notat com quan fan vacances i deixen la consulta sense cap dels dos habituals, el personal substitut, s’emporta alguna d’aquest material nou o inclús, canvia material nou per material vell.

L’últim cas ha passat entre desembre i gener, quan s’ha trobat a faltar un pulsímetre que es va adquirir aquest passat mes de desembre i que estava dins una maleta que s’utilitza per sortir a fer accions d’urgència, fet que encara demostra més que es tracta d’algun substitut que busca aparells en concret.

Més enllà del tema econòmic, que evidentment també pesa, des de l’Ajuntament es lamenta la mala praxis dels companys i la poca ètica de professionals de la sanitat que per benefici propi s’enduen material d’altres companys i consultes. Des de l’Ajuntament no s’ha fet denúncia als mossos d’esquadra, però no es descarta fer-ho els propers dies. També s’ha parlat amb les responsables del CAP de l’Àrea bàsica de Tàrrega que han comentat que estudiaran el que ha succeït.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes