Ràdio Tàrrega en directe

L'Ajuntament de Tàrrega ha lliurat els diplomes del curs de primers auxilis que ha impartit amb el suport d’Ambulancat (Associació per a la Difusió de la Salut Extrahospitàlaria). La vintena d’alumnes participants han rebut coneixements bàsics relacionats amb la prestació d’atenció sociosanitària immediata. Es tracta de professionals del món del lleure que es dediquen a tasques de monitoratge i docència. El curs, iniciat el passat mes de novembre, ha constat de 20 hores de formació (8 hores presencials impartides a l’Oficina Jove de l’Urgell i 12 hores de formació teòrica on-line). El reconeixement dels símptomes d’alerta davant d’una insuficiència cardíaca o el protocol d’actuació davant lesions, urgències, intoxicacions i agents climàtics són alguns dels continguts que s’han abordat al llarg de la formació.

En l’acte d’entrega de diplomes, celebrat a la Casa Consistorial, ha intervingut el regidor de Promoció de la Salut, Jaume Folguera, qui ha destacat “la importància que a Tàrrega s’imparteixi formació de primers auxilis com a eina de prevenció eficaç i immediata davant possibles emergències”. A l’acte també ha assistit el president d’Ambulancat, Eduard Segura (vegeu fotografia). El curs de primers auxilis ha estat impulsat per l’Ajuntament de Tàrrega amb finançament de la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes