Ràdio Tàrrega en directe
L’església de Santa Maria de Vilagrassa s'omple de gom a gom en la inauguració del cicle del Musicant l’Urgell
Els alumnes de les escoles de música de la comarca, protagonistes del Musicant l'Urgell

Aquest diumenge al matí l'església de Sant Maria de Vilagrassa ha estat l'amfitriona del primer dels tres concerts del cicle amb la participació d'uns 90 alumnes de les escoles de música d'Agramunt, Bellpuig i Tàrrega.
Com a novetat d'aquest tercer cicle, prèviament, els assistents, han pogut visitar el campanar i la plaça del Sitjar, acompanyats de l'alcalde del municipi, Jordi Serés, el president del Consell Comarcal, Gerard Balcells i altres autoritats de la comarca.
El president comarcal ha destacat la bona col·laboració i disposició per part dels directors de les EMM sense la qual no hauria estat possible la realització d'aquest cicle i ha agraït a les famílies el seu suport.
En l'actuació d'avui, hi ha participat el conjunt de guitarres de l'EMM de Bellpuig; l'ensemble de violins i l'orquestra de corda 'Arkeres' de l'EMM de Tàrrega i la banda de nivell elemental de l'EMM d'Agramunt.
El proper concert tindrà lloc el dia 9 de febrer, a l'església de Rocafort de Vallbona.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes