Ràdio Tàrrega en directe
Nova climatització i tancaments a l'escola de música d'Agramunt

L'Ajuntament d'Agramunt ha inclòs en el pressupost per aquest any 2020 una partida per dur a terme la instal·lació d'un nou sistema de climatització i de la substitució de tots els tancaments exteriors de l’edifici que acull l'Escola Municipal de Música. 
Concretament, el projecte preveu la instal·lació d'una caldera de biomassa i la sectorització de tota la xarxa de climatització. El projecte té un pressupost de 320.000 dels qual un 50% seran finançats a través de l'IDAE, un 25% per la Diputació de Lleida i la resta per l'Ajuntament d'Agramunt. 
Segons l'alcalde d'Agramunt, Bernat Solé, "es tracta d'una actuació que permetrà millorar el confort i a l'hora reduir el cost energètic de l'equipament". 
Està previst que l'obra s'executi aprofitant l'aturada de l'activitat de l'escola durant els mesos d'estiu. L’actuació se suma a l'ampliació que es va dur a terme a l'escola durant l'any 2018.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU