Ràdio Tàrrega en directe
Torna una nova edició del festival Closcamoll plenament consolidat

Tàrrega celebrarà el dissabte 4 de maig la cinquena edició de Lo Closcamoll - Festival de Música Familiar de Ponent repetint ubicació a l'Escola Àngel Guimerà i mantenint la capacitat d'aforament d’entre 2.000 i 2.500 persones. El certamen segons l’organització està plenament consolidat amb aquesta cinquena edició amb una oferta lúdica pensada per al públic familiar juntament amb espais de jocs, animació, tallers i food trucks.
Aquest any destaca un taller de ioga en família i també el fet que molts dels jocs del recinte han estat creats per la mateixa organització. Lo Closcamoll, impulsat per un grup de mares i pares de l’Associació Agrat, es desenvoluparà de 10 del matí a 8 del vespre i s’adreçarà especialment a infants de 0 a 12 anys.

El cartell aposta enguany per cinc grups punters com Landry el Rumbero, Jaume Ibars, Karaokes Band i com a repetidors, la banda Xiula, considerada un dels grups d'animació infantil revelació dels últims anys i Reggae per Xics.
Aquesta propera mitjanit es començaran a vendre les entrades a través del web  www.agratickets.cat al preu de 10 euros. També es podran comprar el mateix dia a guixeta al preu de 12 euros. Els menors de 3 anys enguany pagaran un euro per l’entrada.
Enguany les entrades tindran un cost de 8 euros i mig per persones amb d’altres capacitats, famílies nombroses i famílies monoparentals, en tots els casos degudament acreditats.
Lo Closcamoll és una iniciativa impulsada per l’Associació Agrat, i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tàrrega.
Durant la presentació de l’edició d’enguany, el regidor de Cultura de l’Ajuntament de Tàrrega Raül Palacios ha destacat que “Lo Closcamoll està plenament consolidat en el calendari festiu de la ciutat com una oferta d’oci de qualitat durant tota una jornada”.
Una de les novetats d’enguany també, és que a nivell de patrocinis per primera vegada s’han aconseguit ajuts d’empreses privades, segons ha detallat l’organització.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes