Ràdio Tàrrega en directe

Política

Laia Recasens: “La CUP venim a garantir que a Tàrrega es governi des de l’esquerra real”
Els cupaires presenten el programa electoral i el complet de la llista de candidats per a les properes eleccions en un acte a la plaça dels Comediants

La Candidatura d’Unitat Popular de Tàrrega ha presentat aquesta divendres a la tarda el programa i la llista completa de candidates i candidats amb què concorrerà a les properes eleccions municipals. Ho ha fet en un acte públic a la plaça dels Comediants, on hi han assistit una cinquantena de persones que volien conèixer les propostes que els anticapitalistes posen sobre la taula per aquest proper 28 de maig.
Els cupaires presenten una llista renovada que inclou l'experiència en la gestió pública i noves cares independents que s’han sumat la projecte. La CUP ha renovat la cap de llista, Laia Recasens, que ha remarcat “la voluntat de treballar i de reforçar una Tàrrega més independentista, més feminista, més social i més ecologista amb les propostes concretes que hem anat desgranant i que portem al programa”. 
Sota el lema “Per Tàrrega, hi som!”, els cupaires han avançat el que serà l'eslògan i els cartells de campanya per aquestes properes municipals. Un lema que "reforça la vinculació de totes les persones candidates amb la ciutat i que té per objectiu refermar el compromís del projecte de la CUP amb Tàrrega i la seva gent".
A la meteixa hora que començava l'acte, s’ha publicat a totes les plataformes el primer dels vídeos que la CUP ha preparat per explicar i presentar el seu projecte de ciutat. Un spot de precampanya que visibilitza els eixos programàtics que la CUP vol prioritzar la propera legislatura "i que serveixen com a compromís públic per a tots els electors".
En aquest sentit, els cupaires han presentat el programa electoral, obra de l'assemblea local i de les aportacions que ha fet la ciutadania aquestes setmanes prévies via xarxes socials. La CUP "s'erigeix en garantia per assegurar un govern de la ciutat que blindi 6 eixos imprescindibles: governar per exigir la garantia d'uns drets i serveis socials eficaços, dignes i de gestió municipal; remunicipalització màxima dels serveis públics, en pro del control democràtic, social i ecològic que això suposa; garantir la sostenibilitat de les polítiques públiques municipals; incentiu de l'economia social, circular i cooperativa; foment de la cultura participativa com a pal de paller de qualsevol societat democràtica, i transformació feminista a tots els nivells de l'administració".
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes