Societat
El cubanito trufat es podrà adquirir a través d’internet a la botiga online Laumont Shop o bé físicament a la Botiga de Nadal de l’Associació Alba al Palau dels Marquesos de la Floresta de Tàrrega, on aquest divendres 1 de desembre s’oferirà una degustació de la galeta creada per les dues empreses targarines
Després de l’èxit de l’any passat, Laumont i el Rosal han apostat per reeditar el que va ser un dels productes estrella a les sobretaules dels àpats nadalencs l’any passat: el cubanito trufat. Aquesta galeta, una neula banyada amb xocolata trufada, va ser molt ben acollida degut a l’originalitat de la proposta i la consecució d’un producte de gran valor gastronòmic, avalat fins i tot per Martín Berasategui, el xef amb més estrelles Michelin de tot el país.
Aquest mateix divendres 1 de desembre a la tarda a la Botiga de Nadal de l’Associació Alba al Palau dels Marquesos de la Floresta de Tàrrega (Carrer del Carme, 34), s’oferirà una degustació gratuïta del cubanito trufat a totes les persones que ho desitgin, coincidint amb la inauguració de la botiga. La galeta més gourmet d’aquestes festes es podrà adquirir físicament a la botiga durant totes les festes o bé a través de la botiga online de Laumont, laumont.shop, que efectua entregues a domicili. Les unitats dels cubanitos trufats són limitades per aquestes festes nadalenques.
El Rosal és un projecte d’economia social on elaboren galetes artesanes fetes a mà. El seu obrador és un espai de treball inclusiu on es realcen les capacitats de totes les persones que hi treballen. Núria Cendoya, una de les seves persones responsables, assegura que “hem tingut la sort d’unir sinergies amb una empresa molt propera a la nostra i a més hem aconseguit una galeta d’una qualitat realment extraordinària”. A més a més, afegeix que “no vam tenir cap dubte a l’hora de reeditar el projecte de l’any passat: el producte va tenir una gran acollida i tothom va acabar molt content. No tenia cap sentit no tornar-ho a fer!“.
Joanra Burgués, Brand Manager de Laumont, destaca el valor afegit del projecte: “Portem col·laborant amb l’Associació Alba des de fa anys, i amb aquesta iniciativa duta a terme amb El Rosal hem portat la col·laboració a una altra dimensió: ara treballem plegats per fer un producte exitós”. No només és la categoria del producte el que enorgulleix a l’empresa targarina de trufes i bolets: “Fer això amb una empresa amb qui som pràcticament veïns demostra que amb una barreja de voluntat, constància i creativitat podem fer néixer projectes d’on ningú sabia que podien existir”.
Després de l’èxit de l’any passat, Laumont i el Rosal han apostat per reeditar el que va ser un dels productes estrella a les sobretaules dels àpats nadalencs l’any passat: el cubanito trufat. Aquesta galeta, una neula banyada amb xocolata trufada, va ser molt ben acollida degut a l’originalitat de la proposta i la consecució d’un producte de gran valor gastronòmic, avalat fins i tot per Martín Berasategui, el xef amb més estrelles Michelin de tot el país.
Aquest mateix divendres 1 de desembre a la tarda a la Botiga de Nadal de l’Associació Alba al Palau dels Marquesos de la Floresta de Tàrrega (Carrer del Carme, 34), s’oferirà una degustació gratuïta del cubanito trufat a totes les persones que ho desitgin, coincidint amb la inauguració de la botiga. La galeta més gourmet d’aquestes festes es podrà adquirir físicament a la botiga durant totes les festes o bé a través de la botiga online de Laumont, laumont.shop, que efectua entregues a domicili. Les unitats dels cubanitos trufats són limitades per aquestes festes nadalenques.
El Rosal és un projecte d’economia social on elaboren galetes artesanes fetes a mà. El seu obrador és un espai de treball inclusiu on es realcen les capacitats de totes les persones que hi treballen. Núria Cendoya, una de les seves persones responsables, assegura que “hem tingut la sort d’unir sinergies amb una empresa molt propera a la nostra i a més hem aconseguit una galeta d’una qualitat realment extraordinària”. A més a més, afegeix que “no vam tenir cap dubte a l’hora de reeditar el projecte de l’any passat: el producte va tenir una gran acollida i tothom va acabar molt content. No tenia cap sentit no tornar-ho a fer!“.
Joanra Burgués, Brand Manager de Laumont, destaca el valor afegit del projecte: “Portem col·laborant amb l’Associació Alba des de fa anys, i amb aquesta iniciativa duta a terme amb El Rosal hem portat la col·laboració a una altra dimensió: ara treballem plegats per fer un producte exitós”. No només és la categoria del producte el que enorgulleix a l’empresa targarina de trufes i bolets: “Fer això amb una empresa amb qui som pràcticament veïns demostra que amb una barreja de voluntat, constància i creativitat podem fer néixer projectes d’on ningú sabia que podien existir”.