Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe
A les 21 h, a la Sala d?Actes de la Casa Consistorial (Plaça Major, 1). Consulteu aquí l'ordre del dia.
L'Ajuntament de Tàrrega informa de la convocatòria de la sessió ordinària del Ple que tindrà lloc el dijous 5 de juliol de 2012, a les 21 h., a la Sala d?Actes de la Casa Consistorial (plaça Major, 1). La sessió és oberta a l'assistència de la ciutadania i s'hi tractaran els assumptes compresos en el següent

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació, si escau, dels esborranys de les actes de les sessions anteriors, corresponents a:
- L?ordinària del dia 6 de juny de 2012.
- L?extraordinària del dia 6 de juny de 2012.
- L?extraordinària del dia 14 de juny de 2012.

A) PART RESOLUTIVA

2. Proposta d?acord de nomenament de la Sra. Pepita Nadal Aluja com a regidora en substitució del Sr. Felip Robinat Felip i la seva comunicació a la Junta Electoral Central.

3. Proposta d?acord d?aprovació inicial de l?expedient núm. 1 de modificació del pressupost de l?Ajuntament de Tàrrega.

4. Proposta d?aprovació inicial de l?expedient núm. 1 de modificació del pressupost de l?Ens Públic Empresarial Local ?Fira del Teatre al Carrer de Tàrrega?.

5. Proposta d?acord d?aprovació d?una operació d?endeutament a llarg termini per al pagament als proveïdors prevista al Reial Decret Llei 4/2012.

6. Proposta d?acord de concessió d?un préstec a la Societat Urbanística Municipal.

7. Proposta d?acord de concessió de diverses bonificacions singulars de l?ICIO.

8. Proposta d?acord d?aprovació inicial de les Normes reguladores del funcionament del Registre Municipal d?Unions Estables en Parella del municipi de Tàrrega.

9. Proposta d?acord d?aprovació inicial de l?ordenança municipal de civisme i convivència ciutadana.

10. Proposta d?acord d?aprovació inicial de la modificació puntual del pla parcial urbanístic del sector SUD-16 Boscarró Nord, a instància de l?Institut Català del Sòl.

B) PART DE CONTROL I FISCALITZACIÓ DELS ÒRGANS DE
LA CORPORACIÓ.

11. Informació de les resolucions de l?alcaldia i de regidors delegats (del dia 1 al 30 de juny de 2012).

12. Informació de les següents actes de la Junta de Govern Local:
- Dia 4 de juny de 2012.
- Dia 11 de juny de 2012.
- Dia 18 de juny de 2012.
- Dia 25 de juny de 2012.

13. Precs i preguntes.
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i raons tècniques, per a millorar la teva experiència de navegació, per a emmagatzemar les teves preferències i, opcionalment, per a mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Hem inclòs algunes opcions de configuració que et permeten dir-nos exactament les cookies que prefereixes i les que no. Prem ACCEPTAR per a consentir totes les cookies. Prem CONFIGURACIÓ per a decidir les opcions que prefereixes. Per a obtenir més informació sobre les nostres cookies accedeix a la nostra Política de cookies aquí: Més informació
Acceptar Rebutjar Gestionar Galetes