Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

Agents de la Policia de la Generalitat-Mossos d'Esquadra van detenir dimarts tres veïns de Mollerussa (Pla d'Urgell), de 26, 38 i 45 anys d'edat i nacionalitat espanyola, com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb força en interior de domicili. La nit de del 10 al 11 d'aquest mes es va produir un robatori amb força en una casa del carrer Navarra de Mollerussa (Pla d'Urgell). Els autors dels fets van saltar la tanca metàl·lica que envolta la casa i, un cop dins el recinte, van fracturar el vidre d'una finestra de la planta baixa i van accedir a l'interior. El denunciant dels fets va manifestar que van sostreure joies i diners en metàl·lic.

Els mossos van iniciar una investigació que va poder determinar que els autors dels fets serien tres veïns de la mateixa població, dos d'ells germans amb nombrosos antecedents policials, i un tercer conegut d'ells.

Durant el matí i migdia de dimarts els investigadors van poder detenir, a Mollerussa, els tres homes com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb força.

La investigació continua oberta per tal de determinar el destí de les joies sostretes. Els detinguts passaran properament davant el jutjat de guàrdia en funcions d'instrucció de Lleida.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes