Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe
Representants dels Consells Comarcals de l'Anoia, el Bages, el Pla d'Urgell, la Segarra i el Vallès Occidental han acordat elaborar un pla per aconseguir millores en la línia de tren que uneix Barcelona amb Lleida passant per Manresa. En aquesta plataforma també s’afegeix el Consell Comarcal de l’Urgell tot i que no va asistir a la primera feta ahir a Manresa.
En la reunió celebrada aquest dilluns al Consell Comarcal del Bages, s'ha acordat que cada territori elaborarà una radiografia amb les seves necessitats i s'analitzaran els documents del pla territorial, pla director i pla d'infraestructures de transport.
Els representants de tots els Consells Comarcals han posat les bases per prioritzar la línia R12 Barcelona - Lleida i exigiran les demandes pendents a les diferents administracions implicades. Es preveu que aquesta línea, tallada des de fa dos anys a causa d'un robatori de més de 30 quilòmetres de catenària, es torni a posar en funcionament aquest mes de maig, però la línia de tren continua al mateix pas que quan es va inaugurar, ara fa 152 anys.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes