Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

ACN Cervera .- El conseller de Justícia, Carles Mundó, de visita a la capital de la Segarra aquest dijous, ha anunciat una inversió de 240.000 euros per rehabilitar la coberta, façana i la climatització de l'interior de l'edifici que acull els jutjats de Cervera. Està previst que el projecte estigui llest aquest any 2016 i les obres es licitin l'any vinent. D'altra banda, Mundó també ha anunciat que el 2019 està previst executar les obres per a la posada en marxa d'una nova oficina judicial, per un import de 82.000 euros. De la seva part, el paer en cap, Ramon Royes, ha demanat un tercer jutjat a Cervera i durant la visita a l'edifici, Mundó ha pogut constatar la manca d'espai i la necessitat d'aquesta ampliació per poder oferir un servei de qualitat a la ciutadania.

El partit judicial de Cervera comprèn 36 municipis de les comarques de la Segarra i l'Urgell, amb una població total d'uns 51.000 habitants. Disposa d'una única seu judicial, al carrer Estudi Vell, que acull dos òrgans judicials mixtos, els jutjats de 1a Instància i Instrucció número 1, amb competències en violència sobre la dona (VIDO), i el número 2, en Registre Civil.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes