Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

 Amb 1.000 metres de corda i 400 metres de tela la companyía targarina Efímer està teixint aquests dies 6 façanes a l’interior del Born Centre Cultural de Barcelona en motiu de la celebració del Tricentenari.

 

El dia 2 de setembre uns misteriosos artesans van començar a teixir aquestes 6 façanes de 12 metres d’alçada que, juntament amb la reproducció de sons, evoquen la vitalitat d’una part del barri de la Ribera que va ser enderrocada a principis del segle XVIII per ordre de les autoritats borbòniques.

Demà 11 de setembre es podrá veure el conjunt de façanes completades. La instal·lació es podrá visitar fins el proper 28 de setembre.

Aquesta és una instal·lació feta a mida per la companyia Efímer i El Born Centre Cultural on les línies sospeses en l’aire i la recreació dels sons de l’època ens transporten a l’antiga ciutat del Born. Les cases i les veus de la Barcelona del 1700 reviuen entre les pedres.

Foto: Crea Multimèdia

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes