Ràdio Tàrrega es manté amb 9.000 oïdors d’audiència acumulada dels últims 30 dies de mitjana el 2010. Així es desprèn de la sisena onada del Baròmetre de la comunicació i la cultura. Es tracta d’un informe anual on es posen de relleu les audiències dels mitjans de comunicació catalans durant tot el 2010. Segons aquest estudi l’any passat Ràdio Tàrrega va tenir una audiència acumulada de 9.000 oïdors els últims 30 dies, i 3.000 cada dia. En aquest informe també es ressalta que Ràdio Tàrrega és l’emissora líder a la comarca de l’Urgell pel que fa a ràdio de proximitat.
El Baròmetre de la Comunicació és un organisme de mesura que analitza les audiències i consums culturals dels mercats de parla catalana. Aquestes dades radiografien les audiències dels mitjans de comunicació (diaris, suplements, publicacions periòdiques, ràdios, televisió, medi exterior), així com els consums culturals i tecnològics (cinema, internet, telefonia fixa, telefonia mòbil) realitzats per la població major de 14 anys, obtingudes a partir d’una àmplia mostra de més de 30.000 persones entrevistades a les llars de gener a desembre de 2010.
El Baròmetre de la Comunicació és un organisme de mesura que analitza les audiències i consums culturals dels mercats de parla catalana. Aquestes dades radiografien les audiències dels mitjans de comunicació (diaris, suplements, publicacions periòdiques, ràdios, televisió, medi exterior), així com els consums culturals i tecnològics (cinema, internet, telefonia fixa, telefonia mòbil) realitzats per la població major de 14 anys, obtingudes a partir d’una àmplia mostra de més de 30.000 persones entrevistades a les llars de gener a desembre de 2010.