Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

 Davant els recents robatoris de cable telefònic a la Segarra, els Mossos d'Esquadra, conjuntament amb el president del consell comarcal, Xavier Casoliva i els alcaldes dels municipis més afectats com Torrefeta i Florejacs, Núria Magrans, i Montoliu, Vicenç Roig, s'han reunit aquest dimarts per valorar la situació i buscar possibles solucions. Des del consell s'ha fet una crida a la ciutadania i s'ha demanat la màxima col·laboració dels veïns per tal que si es detecten moviments sospitosos es truqui als ajuntaments per tal de posar en marxa l'alerta de robatori i ser eficaços en donar una resposta. Els mossos han explicat que els robatoris acostumen a fer-se prop de vies de comunicació per poder accedir així amb facilitat a grans vies de fugida com pot ser l'A-2 o l'Eix Transversal.

Els alcaldes han remarcat la important tasca que fan els Mossos d'Esquadra a la comarca. L'inspector destinta a la Segarra ha destacat el dels robatoris de cable telefònic és un dels problemes al qual s'estan destinant més esforços a la comarca. Els agents han recomanat que es presti més atenció i vigilància els dies de boira i lluna plena. 

En els darrers tres mesos els municipis de Torrefeta i Florejacs, i Montoliu han registrat un total de 13 robatoris de cable telefònic.
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes