Ràdio Tàrrega en directe

Cultura

Verdú es converteix en la capital del vi amb la 32a festa del Bacus
Durant tot el cap de setmana Verdú ha celebrat la 32a festa del Bacus. Al castell s'hi ha ubicat la XVIII Mostra de Vins de la DO Costers del Segre on vuit cellers han ofert degustacions i tastos.
Enguany la distinció de Piador de l'Any ha recaigut en el músic verduní Eduard Boleda. Entre tots els actes que s'han fet també s'ha de destacar la VI Trobada gegantera i grallera, l'actuació del grup Perifèrics i el 35è Concurs de sardanes, que a partir d'aquest any portarà el nom del qual va ser durant molts anys presentador del Concurs i col·laborador de Ràdio Tàrrega, Josep Maria Castelló.
Els actes d'ahir dissabte continuar amb l'espectacle "Res a dir" de la mà de l'associació juvenil Els Coixos. i tot seguit es va celebrar el correbacus. La nit va acabar amb la música dels Dj UK Ventura i Dj Sega.
Aquest matí s'ha viscut l'acte central del Bacus amb la Gran piada de Verdú i a la tarda s'ha fet el ball de festa amb l'orquestra Cocktail.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes