Ràdio Tàrrega en directe

Esports

El ciclista targarí Manel Seco subcampió d'Espanya de Contrarellotge 2022 en la categoria M50

El ciclista targarí Manel Seco aconsegueix el subcampionat d'Espanya de Contrarellotge 2022 en la categoria M50 a Huércal Overa (Almeria). La prova disputada aquest passat diumenge 2 d'octubre consistia en una crono de 18 quilòmetres per ciclistes de potencia donades les condicions del terreny. Seco va portar un promig de 45km/h. Novament el targarí va sortir a per l'or per tal de revalidar títol, però un error de concentració a 300 metres de la línia d’arribada a l’últim revolt amb prèvia passada de frenada, rectificació i reincorporació van ser decisius per confirmar la segona posició. 

Van acompanyar al targarí al podi, el ciclista del País Basc Jose Miguel Saizar Gurutxaga que va quedar primer, i l'andalús Mario Fernández que va quedar en tercera posició. Amb aquest podi, el 4t consecutiu del ciclista targarí en uns campionats d'Espanya, Manel Seco posa fi a la temporada 2022 amb els següents resultats:

Subcampió de Catalunya
Subcampió d'Espanya
Sisè del Mon
Guanyador Copa del Mon a França
Segon Copa del Mon a Portugal
 1er al Campionat d'Aragó


 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes