
L’Oficina AceleraPyme de la Cambra de Comerç de Tàrrega dona el tret de sortida a l’Agenda de Jornades 2025, un programa de formacions pràctiques i gratuïtes dissenyades per impulsar la digitalització de les empreses, autònoms i comerços.
“Crea i gestiona la teva reputació digital: defineix la teva narrativa i connecta amb el teu públic a LinkedIn”, és la primera formació orientada a professionals i empreses que volen potenciar la seva presència digital i generar noves oportunitats de negoci a través de LinkedIn. Aquesta sessió amb un elevat número d’assistents, ha obert un cicle formatiu que inclou temàtiques essencials per a la modernització empresarial, com el comerç electrònic, la intel·ligència artificial, la seguretat en el tractament de dades, l’automatització de processos i la gestió eficient de clients.
Jornades formatives per impulsar la transformació digital
L’Agenda de Jornades AceleraPyme 2025 ofereix un conjunt de sessions dissenyades per ajudar les empreses a integrar eines digitals en els seus processos comercials i administratius. Les empreses participants podran millorar la seva presència digital i captar nous clients a través de canals en línia, automatitzar processos per guanyar temps i reduir costos operatius, i aplicar la intel·ligència artificial per optimitzar la presa de decisions i la gestió empresarial.
A continuació, es presenta el calendari de formacions programades:
· 13 de febrer | Crea i gestiona la teva reputació digital: defineix la teva narrativa i connecta amb el teu públic a LinkedIn
· 27 de febrer | Estratègies de marketing digital per augmentar les vendes: construeix el teu embut de venda
· 6 de març | El poder del canvi de la digitalització en PRL i RRHH: Transformant reptes en oportunitats
· 13 de març | Digitalitza la teva comptabilitat amb eines online i simplifica la facturació del teu negoci
· 27 de març | Whatsapp Business per a professionals: crea i tanca oportunitats des del mòbil
· 10 d’abril | Web Scraping: com aconseguir clients de qualitat sense esforç
· 24 d’abril | Comunicació interna: la clau oculta de l'èxit empresarial
· 8 de maig | Pla d'acció digital: Guia pràctica per estructurar un sistema de màrqueting i vendes efectiu
· 20 de maig | Iniciació a la Intel·ligència Artificial per a comerços i PIMES
· 5 de juny | La seguretat en el tractament de dades personals: bones pràctiques per a PIMES
· 19 de juny | Comença a vendre online: Ecommerce des de cero
Un programa pensat per a les necessitats reals de les PIMES
L’Agenda de Jornades AceleraPyme 2025 ha estat dissenyada tenint en compte els desafiaments actuals de les empreses i els canvis constants del mercat digital. Per això, totes les sessions tenen un enfocament pràctic i aplicable, de manera que els assistents puguin implementar els coneixements adquirits de manera immediata.
Les formacions permetran a directius, responsables de màrqueting, comercials, departaments administratius i autònoms que volen potenciar la seva presència digital i modernitzar la gestió del seu negoci, garantir el compliment normatiu en protecció de dades i reforçar la seguretat de la informació, aprofundir en tècniques de màrqueting digital i estratègies de vendes per maximitzar resultats, així com millorar la comunicació interna i la gestió d’equips per afavorir un entorn de treball més eficient i motivador.
Per a més informació sobre el programa complet de jornades i per realitzar la inscripció a les sessions disponibles, podeu consultar l’agenda AceleraPyme a la web de Cambra de Comerç de Tàrrega.
“Crea i gestiona la teva reputació digital: defineix la teva narrativa i connecta amb el teu públic a LinkedIn”, és la primera formació orientada a professionals i empreses que volen potenciar la seva presència digital i generar noves oportunitats de negoci a través de LinkedIn. Aquesta sessió amb un elevat número d’assistents, ha obert un cicle formatiu que inclou temàtiques essencials per a la modernització empresarial, com el comerç electrònic, la intel·ligència artificial, la seguretat en el tractament de dades, l’automatització de processos i la gestió eficient de clients.
Jornades formatives per impulsar la transformació digital
L’Agenda de Jornades AceleraPyme 2025 ofereix un conjunt de sessions dissenyades per ajudar les empreses a integrar eines digitals en els seus processos comercials i administratius. Les empreses participants podran millorar la seva presència digital i captar nous clients a través de canals en línia, automatitzar processos per guanyar temps i reduir costos operatius, i aplicar la intel·ligència artificial per optimitzar la presa de decisions i la gestió empresarial.
A continuació, es presenta el calendari de formacions programades:
· 13 de febrer | Crea i gestiona la teva reputació digital: defineix la teva narrativa i connecta amb el teu públic a LinkedIn
· 27 de febrer | Estratègies de marketing digital per augmentar les vendes: construeix el teu embut de venda
· 6 de març | El poder del canvi de la digitalització en PRL i RRHH: Transformant reptes en oportunitats
· 13 de març | Digitalitza la teva comptabilitat amb eines online i simplifica la facturació del teu negoci
· 27 de març | Whatsapp Business per a professionals: crea i tanca oportunitats des del mòbil
· 10 d’abril | Web Scraping: com aconseguir clients de qualitat sense esforç
· 24 d’abril | Comunicació interna: la clau oculta de l'èxit empresarial
· 8 de maig | Pla d'acció digital: Guia pràctica per estructurar un sistema de màrqueting i vendes efectiu
· 20 de maig | Iniciació a la Intel·ligència Artificial per a comerços i PIMES
· 5 de juny | La seguretat en el tractament de dades personals: bones pràctiques per a PIMES
· 19 de juny | Comença a vendre online: Ecommerce des de cero
Un programa pensat per a les necessitats reals de les PIMES
L’Agenda de Jornades AceleraPyme 2025 ha estat dissenyada tenint en compte els desafiaments actuals de les empreses i els canvis constants del mercat digital. Per això, totes les sessions tenen un enfocament pràctic i aplicable, de manera que els assistents puguin implementar els coneixements adquirits de manera immediata.
Les formacions permetran a directius, responsables de màrqueting, comercials, departaments administratius i autònoms que volen potenciar la seva presència digital i modernitzar la gestió del seu negoci, garantir el compliment normatiu en protecció de dades i reforçar la seguretat de la informació, aprofundir en tècniques de màrqueting digital i estratègies de vendes per maximitzar resultats, així com millorar la comunicació interna i la gestió d’equips per afavorir un entorn de treball més eficient i motivador.
Per a més informació sobre el programa complet de jornades i per realitzar la inscripció a les sessions disponibles, podeu consultar l’agenda AceleraPyme a la web de Cambra de Comerç de Tàrrega.