Ràdio Tàrrega en directe
Bellpuig habilita 2 nous pàrquings municipals
L’ajuntament de Bellpuig ha habilitat 2 solars situats al carrer Alcalde Sala per a aparcament, a poca distància d’on està situat el pàrquing municipal ja existent.
 
Els propietaris d’aquests solars d’aproximadament 3.000 m² cadascun, els han cedit a través d’un conveni amb l’ajuntament.

Aquest,  per la seva banda,  n’ha fet la neteja, esbrossant i eliminant així el risc d’incendi, i després de replanar-los i fer-hi una aportació de terres i graves, s’han compactat per quedar disponibles per a aparcament públic i gratuït.

Aquests aparcaments estan situats a molt poca distància de la zona esportiva on hi tenen lloc esdeveniments lúdics, esportius i culturals, que congreguen gran quantitat de gent.

Els usuaris ja poden aparcar-hi des del passat cap de setmana en què tenia lloc la celebració de la revetlla de Sant Joan que se celebrava en aquesta zona. 

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes