Societat
El Rosal, un obrador social amb més 100 anys d’història, i Laumont, empresa líder especialista en tòfones i bolets han creat una edició limitada d’aquest producte que s’estrena avui amb una campanya on hi participa el xef amb 12 estrelles Michelin, Martín Berasategui
Sota el lema “Quan sumem el talent, multipliquem les oportunitats”, Laumont i El Rosal tenen l’objectiu de reivindicar durant aquesta campanya de Nadal la importància de donar oportunitats a les persones amb dificultats en la reinserció laboral a la vegada que busquen potenciar la sinergia entre les empreses del territori per tal d’aconseguir resultats que no serien possibles sense la unió dels diferents talents que podem trobar, en aquest cas, en espais tan diferents com un obrador de galetes i una empresa especialista en trufes i bolets. Fruit d’aquestes sinergies ha nascut el cubanito amb xocolata trufada, unes postres innovadores realitzades amb base de galeta que utilitza El Rosal per als seus productes i una xocolata trufada aportada per Laumont.
En el projecte hi ha participat Martín Berasategui, el xef amb més estrelles Michelin d’Espanya i consultor gastronòmic de Laumont. Berasategui va ser la primera persona seleccionada per tastar aquest nou dolç nadalenc i així es pot veure al vídeo que s’ha publicat aquest dilluns a les xarxes socials tant del Rosal com de Laumont. El mediàtic xef va quedar tan impressionat del projecte i del cubanito trufat que va concertar una visita amb els ideòlegs del projecte al seu restaurant de Lasarte. Un equip format per membres del Rosal i de Laumont va anar fins al seu restaurant de 3 estrelles Michelin per visitar-lo i explicar-li el projecte de viva veu.
El Rosal és un projecte d’economia social on elaboren galetes artesanes fetes a mà. El seu obrador és un espai de treball inclusiu on es realcen les capacitats de totes les persones que hi treballen. Núria Cendoya, una de les seves persones responsables, afirma que “la visita a casa de Martín Berasategui ha sigut un dia molt especial per a totes nosaltres i el que significa pel nostre projecte social”. A més a més, afegeix que “el fet que Laumont pensés en nosaltres per fer aquest projecte vol dir que treballem molt bé i això ens dona forces per seguir millorant i innovant”.
Per la seva banda, Joanra Burgués, Brand Manager de Laumont, ressalta que “sabíem que si ajuntàvem l'excel·lència amb les trufes de Laumont i l'excel·lència amb les galetes del Rosal el resultat seria increïble i el projecte funcionaría a la perfecció... i així ha sigut”. L’èxit de l’acció el subratlla Martin Berasategui: “aquesta iniciativa m’ha sacsejat tan emocionalment com gastronòmicament. L’equip que ha fet realitat aquest projecte és al·lucinant. He gaudit molt veient aquest grup de persones que ho donen tot i que es buiden per aportar felicitat”.
Per aquest Nadal, s’han elaborat una quantitat limitada de cubanitos trufats que es podran adquirir tant a la botiga online laumont.shop com a la botiga de Nadal de l’Assocació Alba al Palau dels Marquesos de la Floresta de Tàrrega, ciutat on les dues empreses estan localitzades. Si el projecte es consolida i té bona acceptació, és molt possible que tingui continuïtat durant els pròxims anys i que el producte esdevingui fix en l’oferta tant del Rosal com de Laumont.
Sota el lema “Quan sumem el talent, multipliquem les oportunitats”, Laumont i El Rosal tenen l’objectiu de reivindicar durant aquesta campanya de Nadal la importància de donar oportunitats a les persones amb dificultats en la reinserció laboral a la vegada que busquen potenciar la sinergia entre les empreses del territori per tal d’aconseguir resultats que no serien possibles sense la unió dels diferents talents que podem trobar, en aquest cas, en espais tan diferents com un obrador de galetes i una empresa especialista en trufes i bolets. Fruit d’aquestes sinergies ha nascut el cubanito amb xocolata trufada, unes postres innovadores realitzades amb base de galeta que utilitza El Rosal per als seus productes i una xocolata trufada aportada per Laumont.
En el projecte hi ha participat Martín Berasategui, el xef amb més estrelles Michelin d’Espanya i consultor gastronòmic de Laumont. Berasategui va ser la primera persona seleccionada per tastar aquest nou dolç nadalenc i així es pot veure al vídeo que s’ha publicat aquest dilluns a les xarxes socials tant del Rosal com de Laumont. El mediàtic xef va quedar tan impressionat del projecte i del cubanito trufat que va concertar una visita amb els ideòlegs del projecte al seu restaurant de Lasarte. Un equip format per membres del Rosal i de Laumont va anar fins al seu restaurant de 3 estrelles Michelin per visitar-lo i explicar-li el projecte de viva veu.
El Rosal és un projecte d’economia social on elaboren galetes artesanes fetes a mà. El seu obrador és un espai de treball inclusiu on es realcen les capacitats de totes les persones que hi treballen. Núria Cendoya, una de les seves persones responsables, afirma que “la visita a casa de Martín Berasategui ha sigut un dia molt especial per a totes nosaltres i el que significa pel nostre projecte social”. A més a més, afegeix que “el fet que Laumont pensés en nosaltres per fer aquest projecte vol dir que treballem molt bé i això ens dona forces per seguir millorant i innovant”.
Per la seva banda, Joanra Burgués, Brand Manager de Laumont, ressalta que “sabíem que si ajuntàvem l'excel·lència amb les trufes de Laumont i l'excel·lència amb les galetes del Rosal el resultat seria increïble i el projecte funcionaría a la perfecció... i així ha sigut”. L’èxit de l’acció el subratlla Martin Berasategui: “aquesta iniciativa m’ha sacsejat tan emocionalment com gastronòmicament. L’equip que ha fet realitat aquest projecte és al·lucinant. He gaudit molt veient aquest grup de persones que ho donen tot i que es buiden per aportar felicitat”.
Per aquest Nadal, s’han elaborat una quantitat limitada de cubanitos trufats que es podran adquirir tant a la botiga online laumont.shop com a la botiga de Nadal de l’Assocació Alba al Palau dels Marquesos de la Floresta de Tàrrega, ciutat on les dues empreses estan localitzades. Si el projecte es consolida i té bona acceptació, és molt possible que tingui continuïtat durant els pròxims anys i que el producte esdevingui fix en l’oferta tant del Rosal com de Laumont.