Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

L’Associació Agrat organitzarà aquest dissabte 21 de juny la 4ª edició del Flèndit, que comptarà amb una cursa d’andròmines pels carrers de Tàrrega com a principal novetat. La competició començarà a partir de les 12h del migdia al Pati i es desenvoluparà pels carrerons i places de la ciutat en una nova atracció que garanteix diversió i emoció.

El Flèndit compta aquest any amb 450 inscrits corresponents a 36 colles diferents. D’aquestes colles,  16 tenen previst competir a la cursa d’andròmines amb els vehicles que han creat de manera artesanal durant les últimes setmanes.

Una de les altres novetats serà la celebració d’un dinar de germanor entre totes les colles a la Plaça de les Nacions després de la cursa d’andròmines i abans d’iniciar la gimcana Flèndit. L’àpat constarà de mig garrí, amanida, gelat i beguda.

Una vegada finalitzat el dinar, a partir de 2/4 de 5 de la tarda, està previst que comenci el Flèndit a la llera del Reguer i on hi hauran 18 proves preparades que combinaran habilitat, velocitat, força, precisió i molta diversió.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes